Regulamin Wynajmu Apartamentów Las Apartamenty

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.

  2. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. Usługodawcą (Wynajmującym) jest KAROLINA SZULTKA, KAREO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jeziorna 1, 77‑138 Borowy Młyn, NIP 8421144717, REGON 770818916, KRS 0000154207.

  4. Umowa najmu noclegu (dalej „Umowa”) jest zawierana drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.lasapartamenty.pl i reguluje wzajemne prawa i obowiązki Usługodawcy i Gościa. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy.

  5. Do Umowy nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy.

  6. Strona www.lasapartamenty.pl prezentuje Ofertę Usługodawcy, umożliwiającą zawarcie Umowy on-line za pomocą Elektronicznego Formularza Rezerwacji.

  7. Definicje:
    a) Oferta – miejsce noclegowe oferowane przez Usługodawcę na stronie www.lasapartamenty.pl;
    b) Gość – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna z art. 331 Kodeksu cywilnego, zawierająca Umowę;
    c) Całkowita Cena Usługi – cena usługi wskazana podczas rezerwacji, obejmująca wszystkie należności z tytułu podatków i danin;
    d) Polityka prywatności i cookies – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych i cookies, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu, dostępny pod adresem:
    https://engine9880.idobooking.com/index.php?module=cookies&displayOnToplayer=true.

  8. Rodzaje usług świadczonych drogą elektroniczną:
    a) zawieranie umów najmu noclegu;
    b) przesyłanie potwierdzeń rezerwacji i warunków Umowy e-mail;
    c) rejestracja i korzystanie z Konta Gościa na stronie www.lasapartamenty.pl.

  9. Korzystanie ze strony www.lasapartamenty.pl możliwe jest przy spełnieniu minimalnych wymagań technicznych:
    a) aktualna wersja przeglądarki internetowej (Firefox, Chrome, Internet Explorer);
    b) program do przeglądania plików PDF;
    c) aktywne i poprawnie skonfigurowane konto e-mail.

§ 2 Oferta Obiektu i części wspólne

  1. Obiekt Las Apartamenty, ul. Jeziorna 1, 77‑138 Borowy Młyn, dysponuje 10 apartamentami na parterze i piętrze. Żadne apartamenty nie posiadają balkonu ani tarasu.

  2. Goście mają prawo korzystać z części wspólnych:
    a) salon z kominkiem;
    b) w pełni wyposażona kuchnia;
    c) sala konferencyjna (po wcześniejszej rezerwacji);
    d) teren zewnętrzny: pomost, plaża nad jeziorem;
    e) sprzęt wodny: kajaki, łódka.

  3. W Obiekcie nie świadczymy usług dodatkowych (np. sprzątania w trakcie pobytu, wyżywienia). Ręczniki wydawane są odpłatnie według cennika.

§ 3 Sposób zawarcia Umowy

  1. Umowa zawierana jest poprzez Elektroniczny Formularz Rezerwacji w Serwisie, w kolejnych krokach:
    a) wskazanie terminu przyjazdu i wyjazdu;
    b) wybór miejsca noclegowego;
    c) zadeklarowanie liczby osób;
    d) podanie danych osobowych wymaganych jako obowiązkowe;
    e) akceptacja treści Regulaminu;
    f) wysłanie rezerwacji przyciskiem [Złóż zamówienie].

  2. Umowę uważa się za zawartą w chwili przyjęcia formularza przez Usługodawcę, co potwierdza komunikat zwrotny z numerem rezerwacji.

  3. Po zawarciu Umowy Gość otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, zawierający m.in. Całkowitą Cenę Usługi, termin i sposób płatności oraz warunki anulowania rezerwacji.

  4. W przypadku wymaganego zadatku, e-mail określa termin jego wpłaty i skutki braku zapłaty. Brak wpłaty w terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji i odstąpieniem od Umowy.

  5. Podnajem, przekazywanie lub użyczanie miejsca noclegowego osobom trzecim jest niedozwolone.

§ 4 Rezerwacja, płatność i anulowanie

  1. Rezerwację można dokonać:
    a) telefonicznie: +48 608 679 809;
    b) mailowo: rezerwacja@lasapartamenty.pl;
    c) przez formularz na stronie www.lasapartamenty.pl.

  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku. Jego wysokość zależy od długości pobytu i sezonu.

  3. Brak wpłaty zadatku w terminie określonym w potwierdzeniu skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.

  4. Pozostałą część opłaty Gość uiszcza:
    a) w dniu przyjazdu, przed zameldowaniem;
    b) przelewem na rachunek bankowy lub systemem Przelewy24;
    c) online za pośrednictwem operatora płatności PayPro S.A. z siedzibą w Warszawie, KRS 0000341183, NIP 9952161920.

  5. Szczegółowe warunki anulowania i zmiany rezerwacji zależą od wybranej w Elektronicznym Formularzu Rezerwacyjnym oferty i są podane podczas składania rezerwacji.

§ 5 Zameldowanie i wymeldowanie i wymeldowanie

  1. Zameldowanie:
    a) od 15:00 do 17:00 (możliwy inny czas po uzgodnieniu);
    b) Gość okazuje dokument tożsamości, wypełnia Kartę Pobytu i uiszcza płatność.

  2. Wymeldowanie do 11:00. Przedłużenie pobytu możliwe po uiszczeniu opłaty za dodatkowe doby.

§ 6 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące niezgodności usług z Umową Gość zgłasza na piśmie lub e-mail w terminie 14 dni od zakończenia pobytu.

  2. Reklamacja powinna zawierać dane Gościa, opis problemu oraz adres e-mail.

  3. Usługodawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania.

  4. W razie konieczności uzupełnienia informacji, termin biegnie od otrzymania uzupełnień.

  5. W przypadku odmowy, Usługodawca uzasadnia to na piśmie lub e-mail.

§ 7 Obowiązki Gości i odpowiedzialność

  1. Gość korzysta z apartamentu i części wspólnych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dba o czystość i porządek.

  2. Liczba osób w apartamencie nie może przekraczać zadeklarowanej.

  3. Goście ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie lub osoby, za które odpowiadają.

  4. Cisza nocna obowiązuje od 23:00 do 6:00; naruszenie może skutkować karą lub wyproszeniem.

  5. Zwierzęta w Obiekcie nie są akceptowane.

  6. Podnajmowanie apartamentu osobom trzecim jest zabronione.

  7. Obiekt nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie mienia Gości; teren jest niestrzeżony.

§ 8 Części wspólne i sprzęt wodny

  1. Części wspólne (salon, kuchnia, sala konferencyjna) dostępne:
    a) salon/kuchnia: 6:00–22:00;
    b) sala konferencyjna: po wcześniejszej rezerwacji.

  2. Goście zobowiązani są do sprzątania po sobie oraz właściwego użytkowania urządzeń.

  3. Kajaki i łódka dostępne bezpłatnie, na własną odpowiedzialność i po instruktażu.

  4. Dzieci mogą korzystać ze sprzętu wodnego wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

  5. Ewentualne uszkodzenia sprzętu naprawiane są na koszt Gościa.

§ 9 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

  2. Umowa podlega prawu polskiemu.

  3. Gość oświadcza, że został poinformowany o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta (tj. usługi zakwaterowania).

  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Serwisie i obowiązuje wszystkich Gości.