Regulamin Wynajmu Apartamentów Las Apartamenty
§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Usługodawcą (Wynajmującym) jest KAROLINA SZULTKA, KAREO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Jeziorna 1, 77‑138 Borowy Młyn, NIP 8421144717, REGON 770818916, KRS 0000154207.
Umowa najmu noclegu (dalej „Umowa”) jest zawierana drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.lasapartamenty.pl i reguluje wzajemne prawa i obowiązki Usługodawcy i Gościa. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część Umowy.
Do Umowy nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy.
Strona www.lasapartamenty.pl prezentuje Ofertę Usługodawcy, umożliwiającą zawarcie Umowy on-line za pomocą Elektronicznego Formularza Rezerwacji.
Definicje:
a) Oferta – miejsce noclegowe oferowane przez Usługodawcę na stronie www.lasapartamenty.pl;
b) Gość – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna z art. 331 Kodeksu cywilnego, zawierająca Umowę;
c) Całkowita Cena Usługi – cena usługi wskazana podczas rezerwacji, obejmująca wszystkie należności z tytułu podatków i danin;
d) Polityka prywatności i cookies – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych i cookies, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu, dostępny pod adresem:
https://engine9880.idobooking.com/index.php?module=cookies&displayOnToplayer=true.Rodzaje usług świadczonych drogą elektroniczną:
a) zawieranie umów najmu noclegu;
b) przesyłanie potwierdzeń rezerwacji i warunków Umowy e-mail;
c) rejestracja i korzystanie z Konta Gościa na stronie www.lasapartamenty.pl.Korzystanie ze strony www.lasapartamenty.pl możliwe jest przy spełnieniu minimalnych wymagań technicznych:
a) aktualna wersja przeglądarki internetowej (Firefox, Chrome, Internet Explorer);
b) program do przeglądania plików PDF;
c) aktywne i poprawnie skonfigurowane konto e-mail.
§ 2 Oferta Obiektu i części wspólne
Obiekt Las Apartamenty, ul. Jeziorna 1, 77‑138 Borowy Młyn, dysponuje 10 apartamentami na parterze i piętrze. Żadne apartamenty nie posiadają balkonu ani tarasu.
Goście mają prawo korzystać z części wspólnych:
a) salon z kominkiem;
b) w pełni wyposażona kuchnia;
c) sala konferencyjna (po wcześniejszej rezerwacji);
d) teren zewnętrzny: pomost, plaża nad jeziorem;
e) sprzęt wodny: kajaki, łódka.W Obiekcie nie świadczymy usług dodatkowych (np. sprzątania w trakcie pobytu, wyżywienia). Ręczniki wydawane są odpłatnie według cennika.
§ 3 Sposób zawarcia Umowy
Umowa zawierana jest poprzez Elektroniczny Formularz Rezerwacji w Serwisie, w kolejnych krokach:
a) wskazanie terminu przyjazdu i wyjazdu;
b) wybór miejsca noclegowego;
c) zadeklarowanie liczby osób;
d) podanie danych osobowych wymaganych jako obowiązkowe;
e) akceptacja treści Regulaminu;
f) wysłanie rezerwacji przyciskiem [Złóż zamówienie].Umowę uważa się za zawartą w chwili przyjęcia formularza przez Usługodawcę, co potwierdza komunikat zwrotny z numerem rezerwacji.
Po zawarciu Umowy Gość otrzymuje e-mail z potwierdzeniem, zawierający m.in. Całkowitą Cenę Usługi, termin i sposób płatności oraz warunki anulowania rezerwacji.
W przypadku wymaganego zadatku, e-mail określa termin jego wpłaty i skutki braku zapłaty. Brak wpłaty w terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji i odstąpieniem od Umowy.
Podnajem, przekazywanie lub użyczanie miejsca noclegowego osobom trzecim jest niedozwolone.
§ 4 Rezerwacja, płatność i anulowanie
Rezerwację można dokonać:
a) telefonicznie: +48 608 679 809;
b) mailowo: rezerwacja@lasapartamenty.pl;
c) przez formularz na stronie www.lasapartamenty.pl.Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku. Jego wysokość zależy od długości pobytu i sezonu.
Brak wpłaty zadatku w terminie określonym w potwierdzeniu skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.
Pozostałą część opłaty Gość uiszcza:
a) w dniu przyjazdu, przed zameldowaniem;
b) przelewem na rachunek bankowy lub systemem Przelewy24;
c) online za pośrednictwem operatora płatności PayPro S.A. z siedzibą w Warszawie, KRS 0000341183, NIP 9952161920.Szczegółowe warunki anulowania i zmiany rezerwacji zależą od wybranej w Elektronicznym Formularzu Rezerwacyjnym oferty i są podane podczas składania rezerwacji.
§ 5 Zameldowanie i wymeldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie:
a) od 15:00 do 17:00 (możliwy inny czas po uzgodnieniu);
b) Gość okazuje dokument tożsamości, wypełnia Kartę Pobytu i uiszcza płatność.Wymeldowanie do 11:00. Przedłużenie pobytu możliwe po uiszczeniu opłaty za dodatkowe doby.
§ 6 Reklamacje
Reklamacje dotyczące niezgodności usług z Umową Gość zgłasza na piśmie lub e-mail w terminie 14 dni od zakończenia pobytu.
Reklamacja powinna zawierać dane Gościa, opis problemu oraz adres e-mail.
Usługodawca rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania.
W razie konieczności uzupełnienia informacji, termin biegnie od otrzymania uzupełnień.
W przypadku odmowy, Usługodawca uzasadnia to na piśmie lub e-mail.
§ 7 Obowiązki Gości i odpowiedzialność
Gość korzysta z apartamentu i części wspólnych zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dba o czystość i porządek.
Liczba osób w apartamencie nie może przekraczać zadeklarowanej.
Goście ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie lub osoby, za które odpowiadają.
Cisza nocna obowiązuje od 23:00 do 6:00; naruszenie może skutkować karą lub wyproszeniem.
Zwierzęta w Obiekcie nie są akceptowane.
Podnajmowanie apartamentu osobom trzecim jest zabronione.
Obiekt nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie mienia Gości; teren jest niestrzeżony.
§ 8 Części wspólne i sprzęt wodny
Części wspólne (salon, kuchnia, sala konferencyjna) dostępne:
a) salon/kuchnia: 6:00–22:00;
b) sala konferencyjna: po wcześniejszej rezerwacji.Goście zobowiązani są do sprzątania po sobie oraz właściwego użytkowania urządzeń.
Kajaki i łódka dostępne bezpłatnie, na własną odpowiedzialność i po instruktażu.
Dzieci mogą korzystać ze sprzętu wodnego wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
Ewentualne uszkodzenia sprzętu naprawiane są na koszt Gościa.
§ 9 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
Umowa podlega prawu polskiemu.
Gość oświadcza, że został poinformowany o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 pkt. 12 ustawy o prawach konsumenta (tj. usługi zakwaterowania).
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Serwisie i obowiązuje wszystkich Gości.